لیزر موهای زیر بغل در کرج

لیزر موهای زیر بغل در کرج یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای هر شخصی است. این روش بدون عواض می‌تواند طی 6 تا 8 جلسه شما را از شر موهای زائد زیر بغل خلاص کند. می‌توانید با بهترین کلینیک مخصوص لیزر موهای زائد زیر بغل در کرج در تماس باشید.

لیزر موهای زائد زیر بغل چگونه است؟

تعرق شدید در تابستان می‌تواند در ناحیه زیر بغل بسیار آزار دهنده باشد. رویش ناگریز مو در ناحیه زیر بغل هم می‌تواند به مسئله ایجاد بود دامن برند. در فصول گرم سال این معضل نه تنها به صورت داخلی و زیر لباس بلکه در قسمت خارجی و روی لباس هم نمایان می‌شود و بسیار آزار دهنده است.

برای اینکه به همه این مشکلات پایان دهید موهای زائد را در قسمت زیر بغل لیزر کنید. استفاده از وکس یا موم برای کندن موهای زائد زیر بغل روشی بسیار درناک است. در کنار آن شیو کردن هم می‌تواند علاوه بر داشتن خطر بریدگی زیر بغل باعث خارش، قرمزی شود. ضمنا رشد مجدد مو در برخی مواقع حتی پس از چند ساعت رخ می‌دهد!

در روش لیزر با تاباندن اشعه‌ای با طول موج مناسب موهای زائد زیر بغل از ریشه هدف قرار می‌گیرند و فورا سست شده و دچار ریزش و عدم رویش مجدد می‌شوند. این روش درد یا خطری ندارد و رویش مجدد موهای نازک دست کم شش تا 1 سال بعد مشاهده می‌شود.

لیزر موهای زیر بغل در چهار راه طالقانی

لیزر موهای زیر بغل در چهار راه طالقانیمرکز لیزر زیر بغل در کرج

 

 

 

 

 

 

تاثیر لیزر بر روی غدذ لنفاوی زیر بغل

اگر به مرکز زیبایی درست مراجعه کنید لیزر موهای زیر بغل در چهار راه طالقانی بر روی غده‌های لنفاوی زیر بغل تأثیر نمی‌گذارد. غده‌های لنفاوی زیر بغل بخشی از سیستم ایمنی بدن هستند که وظیفه جذب باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر عوامل عفونی را دارند. در صورتی که به دلیل نابلد بودن اپراتور حرارت بیش از حد باعث تحریک غده‌های لنفاوی زیر بغل شود، ممکن است سایز آن‌ها افزایش یابد و در برخی موارد درد و تورم ایجاد شود.

اگرچه تحریک غده‌های لنفاوی زیر بغل ناشی از لیزر مو کل بدن، معمولاً موقت و بدون خطر جدی است اما با مراجعه به متخصصین این کار را درست انجام دهید. در لیزر موهای زائد، در غده‌های لنفاوی زیر بغل هیچ عارضه جدیی به وجود نمی‌آیند زیرا اشعه به عمق پوست نفوذ نمی‌کند.

به هر حال اگر مشکلی از قبل در ناحیه زیر بغل داشته‌اید برای کاهش خطر تحریک غده‌های لنفاوی زیر بغل، پیش از انجام لیزر مو، به اپراتور خود اطلاع دهید. همچنین، پس از انجام لیزر مو، باید از محصولات ضد التهاب استفاده کنید تا تحریک غده‌های لنفاوی زیر بغل کاهش یابد. همچنین، برای جلوگیری از ایجاد تحریک شدید، بهتر است پس از انجام لیزر مو حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت از فعالیت‌های شدیدی مانند ورزش خودداری کنید.

استحمام با آب گرم پس از لیزر

پس از انجام لیزر بدن، بهتر است که از استحمام با آب گرم خودداری کنید. استحمام با آب گرم ممکن است باعث ایجاد التهاب، خشکی و تحریک پوست شود که می‌تواند باعث افزایش ریسک عوارض مانند سوختگی، خارش و التهاب پوستی شود.

به جای استحمام با آب گرم، بهتر است پوست را با آب خنک شستشو کنید. همچنین، پس از لیزر باید از استفاده از سونا و جکوزی خودداری کنید. این روش‌ها ممکن است باعث ایجاد تحریک بیشتر پوست شوند و باعث افزایش ریسک عوارض مانند سوختگی، خارش و التهاب پوستی گردند.

به علاوه، پس از انجام لیزر مو، باید از استفاده از صابون‌های قوی و محصولات شیمیایی دیگر برای شستشوی پوست خود خودداری کنید. برای شستشوی پوست، از صابون‌های نرم و بدون عطر و رنگ استفاده کنید. همچنین، پوست زیر بغلتان را باید مرطوب نگه دارید، بنابراین پس از شستشو، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.