لیزر پا در کرج امروزه در قسمت‌های مختلف بدن قابل اجرا است. لیزر روش کاربردی در از بین بردن حجم قابل توجهی از موهای پرپشت پا در بانوان و آقایان مورد استفاده است. این روش علاوه بر اینکه روشی فوری برای رفع مو زائد است می‌تواند بسیار اقتصادی‌تر از هر روش دیگری هم باشد.

لیزر پا در کرج

لیزر پا در کرج و لیزر پا در چهار راه طالقانی یک روش حذف موهای زائد از پا است. در این روش، نور لیزر با طول موج خاصی روی پوست پای شما تابیده می‌شود و به ساختار رنگدانه موها نفوذ می‌کند.

سپس نور لیزر داخل ریشه یا همان فولیکول موها جذب می‌شود و حرارت را به آن‌ها منتقل می‌کند. این حرارت باعث از بین رفتن ساختار مو شده و موهای زائد به صورت تقریبا دائمی ( مدت زمان طولانی ) حذف می‌شوند.

در لیزر می‌توانید از نوک انگشتان پا تا بالای ران را به صورت کامل لیزر کنید. البته نکته مهم این است که حتما در تمام قسمت‌ها موهای زائد زخیم وجود داشته باشند. لیزر پوستی که مو ندارد یا موهای پرزی دارد نتیجه عکس می‌دهد و باعث رشد بیشتر موها می‌شود.

مزایای لیزر مو پا

مزیت اصلی لیزر مو زائد پا در مقایسه با روش‌های دیگر حذف مو مانند شمع کشی و واکسینگ، دقت و کارآیی بالاتر آن است. با استفاده از لیزر، می‌توان موهای زائد را در مناطق دقیق و مشخصی از پا به طور کامل از ریشه حذف کرد.
همچنین، لیزر در تعداد جلسات 6 تا 8 جلسه‌ای می‌تواند به صورت تقریبا دائمی موهای زائد را حذف کند، در حالی که روش‌های دیگر نیاز به تکرار دوره‌های سه روزه تا 12 روزه حذف مو دارند. علاوه بر این، لیزر مو زائد پا می‌تواند به طور کامل از عوارض مرتبط با روش‌های دیگر حذف مو مانند التهاب، خارش و خطر عفونت جلوگیری کند.

لیزر پا در چهار راه طالقانی

مزایای لیزر مو پا

راه حل نتیجه گرفتن از لیزر مو پا

همچنین گرفتن نتایج بهتر در حذف مو با لیزر، باید به کلینک‌های معتبر مراجعه کنید. این کار باید به دقت توسط یک متخصص لیزر انجام شود. تنظیم دمای درست، استریل بودن محیط و دستگاه و موارد تخصصی دیگر همگی می‌تواند برای گرفتن نتیجه ایده ال از لیزر تاثیر گذار باشد.

اگر دارای هرگونه بیماری پوستی هستید یا داروهایی مصرف می‌کنید که ممکن است با لیزر تداخل داشته باشد قبل از انجام لیزر مو زائد پا، باید به اپراتور خود اطلاع دهید. همچنین، اگر هرگونه حساسیت پوستی دارید و برای آن مصرف دارویی دارید هم باید به اپراتور خود اعلام کنید.

لیزر پا در چهار راه طالقانی

مراقبت های بعد از لیزر مو پا بدین شرح است که: بعد از انجام لیزر مو زائد پا باید از مراقبت‌های خاصی برای پوست پا پیروی کنید. به عنوان مثال، باید از قرار دادن پا جلوی نور آفتاب بپرهیزید. از محصولات آرایشی و بهداشتی قوی استفاده نکنید. پوست پا را مرطوب نگه دارید و از فعالیت های سنگینی که باعث تعریق زیاد پا می‌شوند، خودداری کنید.

همچنین، در صورتی که بعد از انجام لیزر مو زائد پا درد، خارش، التهاب یا تغییر رنگ پوست پا را تجربه کردید، باید فورا به کلینیک اطلاع دهید.

آیا لیزر مو زائد پا مناسب برای پوست های حساس است؟

لیزر مو زائد پا می‌تواند برای پوست‌های حساس مناسب باشد، اما نیاز به دقت و مراقبت بیشتری دارد. برخی از پوست‌های حساس ممکن است به لیزر حساسیت نشان دهند و در نتیجه ممکن است عوارضی مانند درد، خارش، التهاب و تحریک پوستی را تجربه کنند.

در صورتی که پوست شما حساس است، بهتر است قبل از انجام لیزر مو زائد پا با اپراتورهای ما در کلینیک در مورد احتمال وقوع عوارض و راه‌های پیشگیری مشورت کنید. اپراتورهای ما می‌تواند شما را در مورد نحوه مراقبت پوست قبل و بعد از انجام لیزر، استفاده از کرم‌های ضد التهاب و پیشگیری از خشکی و تحریک پوست راهنمایی می‌کنند.