لیفت با نخ یک عمل زیبایی غیرجراحی است که افتادگی و پیری پوست را از بین می‌برد و تولید کلاژن را تحریک می‌کند تا چهره یا گردن شما ظاهری جوان‌تر به خود بگیرد. روش لیفت با نخ بهبودی سریع با کمترین عوارض دارد. لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است جراحان پلاستیک نخ‌های پزشکی را زیر پوست قرار می‌دهند تا پوست را در موقعیت مورد نظر خود قرار دهند. این نخ‌ها پاسخ درمانی طبیعی بدن را فعال می‌کنند و باعث افزایش کلاژن می‌شوند. کلاژن پوست را سفت‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند که به طور طبیعی با افزایش سن از بین می‌رود. نخ‌ها در چندین متریال و طول‌های مختلف وجود دارند.

شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که آیا لیفت نخ ارزشش را دارد؟ برخلاف لیفت صورت، لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است که تغییرات ظریفی ایجاد می‌کند. این روش بسیار سریع با حداقل زمان از درمان است و بستگی به اهداف و موقعیت شما دارد؛ پس بهتر است این سوالات را در نظر بگیرید و با پزشک متخصص خود در میان بگذارید:

لیفت نخ صورت در کرج

• می‌خواهید نتایج شما چقدر دوام داشته باشد؟
  • آیا به دنبال یک تغییر ظریف هستید یا یک تغییر چشمگیرتر؟
  • آیا ناحیه کوچکی از پوستتان نیاز به سفت شدن دارد یا پوست شل و افتاده زیادی دارید؟
  • آیا کاندیدای خوبی برای جراحی زیبایی سنتی هستید؟ یا می‌خواهید از جراحی اجتناب کنید؟

روند درمانی با لیفت نخ بدین صورت است که نیاز به بیهوشی ندارد و در طول عمل لیفت با نخ، مراجع بی‌حسی موضعی دریافت می‌کند، بنابراین در طول عمل هوشیار است اما هیچ دردی احساس نمی‎شود. پزشک متخصص از یک سوزن نازک (به نام کانولا) برای وارد کردن نخ‌های مختلف به زیر پوست استفاده می‌کند. عمل لیفت با نخ حدود یک ساعت طول می‌کشد. می‌توان بلافاصله پس از عمل لیفت با نخ به خانه رفت. ممکن است کمی کبودی و تورم در اطراف ناحیه لیفت شده دیده شود.

از مزایای لیفت با نخ در قبال دیگر شیوه‌های جوانسازی پوست کم خطر بودن است، بنابراین بیشتر بزرگسالان می‌توانند آن را انجام دهند. نخ‌ها تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشند. بازیابی سریع است، بنابراین می‌توان بلافاصله به فعالیت‌های خود بازگشت و در صورتی‌که نتیجه رضایت‌بخش نبود، جراح پلاستیک می‌تواند نخ‌ها را بردارد.

پس از درمان پزشک متخصص دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه مراقبت از ناحیه تحت درمان می‌دهد؛ همچون: استفاده از کمپرس سرد یا کمپرس یخ، خودداری از شستن صورت به مدت 24 ساعت و عدم آرایش و استفاده از مرطوب‌کننده برای چند هفته، خوابیدن در حالت تکیه و استفاده از آنتی‌بیوتیک برای جلوگیری از عفونت. پس از عمل ممکن است کمی درد، ناراحتی و درد تجربه شود که می‌توان برای چند روز تا زمانی که ناراحتی از بین برود از مسکن‌های بدون نسخه یا نسخه‌ای استفاده کرد.

انواع مختلفی از لیفت با نخ وجود دارد، از جمله:

• ابرو: این شیوه ابروهای افتاده یا شیاردار را بلند کرده و پوست شما را سفت می‌کند.
  • نخ گردن: این روش پوست شل روی گردن را بلند می‌کند یا خطوط گردن را صاف می‌کند.
  • چشم گربه‌ای یا روباهی: این کار شامل بالا بردن ابروها به سمت شقیقه‌ها می‌شود تا به چشمان ظاهری گربه‌ای بدهد.
  • بینی: جراح پلاستیک نخ‌هایی را برای بلند کردن، صاف کردن یا باریک کردن بینی تزریق می‌کند. در برخی موارد، ممکن است لیفت بینی با نخ را با پرکننده‌های پوستی ترکیب کنند.

لیفت نخ صورت در چهار راه طالقانی

لیفت نخ چقدر دوام می آورد؟

• نتایج حاصل از لیفت با نخ موقتی است و از یک تا سه سال طول می‌کشد. با گذشت زمان، نخ‌ها جذب بدن می‌شوند. اگر نتیجه دل‌خواه بود، می‌توان یک روش دیگر لیفت نخ را انجام داد.

چه کسانی کاندیدای خوبی برای لیفت نخ هستند؟

لیفت با نخ به طور کلی برای افرادی که:

• خواهان تغییرات طبیعی و کم هستند.
  • نمی خواهند جراحی زیبایی انجام دهند.
  • کسانی که علائم اولیه پیری را تجربه می‌کنند.
  • در اواخر دهه ۳۰ تا اوایل ۵۰ سالگی خود هستند.
  • لیفت صورت (ریتیدکتومی) یا لیفت گردن انجام داده‌اند و می‌خواهند نتیجه را تکرار کنند.

و از آنجایی که لیفت با نخ یک روش کم خطر است، برای افرادی با شرایط خاصی که نمی‌توانند لیفت صورت سنتی انجام دهند، گزینه خوبی است. به عنوان مثال، حتی اگر فشار خون بالا، دیابت یا بیماری قلبی دارند، می‌توانید لیفت با نخ را انجام دهند. با وجود تمام مزایای گفته شده در صورت مشاهده علائم عفونت همچون تب، سردرد بی‌وقفه و تورمی که بیش از 48 ساعت طول بکشد لازم است فوراً با پزشک تماس گرفته شود.

لیفت نخ در کرج

می‌توانید ما را در کرج کلینیک دنبال کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

آدرس: کرج، چهار راه طالقانی، بلوار طالقانی جنوبی به سمت هفت تیر، دست راست بالای بانک سرمايه، ساختمان مهدی، واحد ۲۰۱، طبقه دوم، مطب دکتر سمیرا کبیری

شماره‎‌های تماس: ۰۲۶۳۲۷۵۷۸۹۷ – ۰۲۶۳۲۴۳۰۹۳ – ۰۹۳۵۴۰۶۱۳۸۵