تزریق چربی در کرج

تزریق چربی تکنیک استفاده از چربی است که به عنوان یک پر کننده طبیعی برای بهبود ظاهر صورت و بدن به‌کار می‌رود. چربی جمع آوری شده از دیگر نقاط بدن فرآوری می‌شود و در سرنگ‌های کوچک برای انتقال به قسمت‌هایی از صورت که نیاز به بهبود حجم دارند، قرار می‌گیرد. هدف از انتقال چربی، جوان‌سازی صورت با افزایش حجم، تغییر خطوط و کاهش ظاهر چین و چروک‌ها است. بدین ترتیب پری بافت‌های صورت که با افزایش سن از بین رفته‌اند را احیا می‌کنند. همچنین نشان داده شده است که کیفیت پوست و بافت پوست را بهبود می‌بخشد.

جوانسازی صورت با انتقال چربی معمولا در نواحی مانند گونه‌ها، لب‌ها، پلک‌ها، شقیقه‌ها و برای چین و چروک‌های اطراف دهان (خطوط ماریونت، خطوط نازولبیال) استفاده می‌شود. انتقال چربی با تغییر حجم و کانتور صورت را جوان می‌کند، این پروسه بافت‌ها را به حداقل می‌رساند یا سفت می‌کند از این رو بیمارانی که شلی قابل توجه یا افتادگی پوست صورت و گردن دارند ممکن است از لیفت صورت یا لیفت گردن نتیجه بهتری بگیرند؛ همچنین چربی‌های منتقل شده به خطوط عمیق لبخند، گوشه‌های دهان، چشم‌های گود شده و گونه‌های افتاده می‌تواند حجم را بازگرداند و اثرات پیری را بهبود بخشد.

روند انتقال چربی برای جوان‌سازی به چه صورت است؟

جوان‌‌سازی صورت با انتقال چربی به صورتِ سرپایی انجام می‌شود و بیمار در همان روز عمل به خانه خواهد رفت. این پروسه تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام می‌شود. چربی از هر قسمتی از بدن که در آن چربی اضافی است گرفته می‌شود و به ناحیه دیگری از بدن، به ویژه صورت برای جوانسازی منتقل می‌شود. رایج‌ترین نواحی برای گرفتن چربی شکم، ران‌ها و پهلو (دسته‌های عشق) هستند. از بدن بیمار اهدا می‌شود و به بدن او بازگردانده می‌شود بنابراین خطر انتقال یا رد بیماری وجود ندارد.

تزریق چربی در چهار راه طالقانی

مقدار معینی از چربی منتقل شده جذب می‌شود بدین ترتیب مقدار اضافی چربی در زمان جراحی برای اصلاح بیش از حد تزریق می‌شود. این برای جبران تحلیلی است که رخ خواهد داد. انتظار می‌رود نهایت جذب در ۶ تا ۸ هفته اول پس از جراحی رخ دهد. پس از این، انتظار می‌رود تمام حجم باقی مانده دائمی باشد. برای برداشت چربی، یک برش کوچک در نزدیکی ناحیه‌ای که چربی اضافی برای اهدا وجود دارد ایجاد می‌شود و لیپوساکشن انجام می‌شود. برای انتقال (تزریق) چربی، برش کوچکی در ناحیه صورت در نزدیکی ناحیه ایجاد می‌شود که نیاز به حجم، کانتور و جوانسازی دارد. برش‌ها به صورت استراتژیک در چین‌های طبیعی قرار می‌گیرند تا ظاهر آن‌ها را به حداقل برسانند و پس از بهبودی باید غیر قابل توجه باشند.

روند بهبودی به چه صورت است؟

پس از جراحی، شما می‌توانید در همان روز با همراهی یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود به خانه بروید، پس از اینکه تمام اثرات بیهوشی عمومی از بین رفت. در طول روز باید در خانه استراحت کنید و تا یک هفته بعد از عمل از فعالیت بدنی که ضربان قلب یا فشار خون شما را بالا می‌برد، خودداری کنید. شما می‌توانید فعالیت‌های اوقات فراغت سبک مانند مطالعه یا استفاده از کامپیوتر را انجام دهید. شب‌ها باید در حالی که سر خود را بالا بر روی بالش قرار دهید بخوابید یا روی یک صندلی دراز بخوابید.

قیمت تزریق چربی در کرج

بالا نگه داشتن سر به کاهش تورم صورت کمک می‌کند. می‌توانید انتظار درد خفیف داشته باشید و ممکن است در نواحی که چربی از آن گرفته شده احساس کبودی کنید. برای شما داروی ضد درد تجویز خواهد شد. در ۱ تا ۲ هفته اول باید منتظر کمی کبودی و تورم باشید. این کبودی و تورم به تدریج هر هفته بهبود می‌یابد. می‌توانید انتظار داشته باشید که ۱ تا ۲ هفته پس از جراحی به تدریج فعالیت‌های خود را افزایش دهید. تا زمانی که ۴ تا ۶ هفته از جراحی شما نگذشته است، نباید هیچ فعالیت سنگینی (افزایش ضربان قلب یا فشار خون) انجام دهید.

در طول مشاوره خود با جراح پلاستیک خود درباره گزینه‌هایی برای جوانسازی صورت که به بهترین وجه برای شما و اهداف شما مناسب است صحبت خواهید کرد. شرایط فیزیکی مانند فشار خون بالا، دیابت، استعمال دخانیات، بیماری کلیوی، مشکلات قلبی و سایر شرایط جدی ارزیابی خواهد شد.

چرا باید یک متخصص زیبایی را برای تزریق چربی خود انتخاب کنید؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا باید به دنبال تیمی از متخصصان برای تزریق چربی بود؛ همچون دست‌یابی به نتیجه مطلوب و حرفه‌ای حاصل انتخاب یک تیم حرفه‌ای است که تزریقات حل کننده چربی را برای دستیابی به نتیجه دلخواه متناسب با وضعیت بیمار کاملاً اندازه‌گیری می‌کند و این چیزی نیست که بدون آموزش و تخصص گسترده به دست آید. همچنین تزریقات حل کننده چربی زمانی که توسط یک متخصص انجام شود ایمن در نظر گرفته می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که هیچ خطری برای درمان وجود ندارد و در واقع زمانی که این تزریق‌ها توسط فردی آموزش دیده و واجد شرایط انجام نشود، ممکن است تعدادی از عوارض و مسائل رخ دهد. برای تضمین سلامتی ضروری است تیمی انتخاب شود که بتوان با توجه به تخصص و تجربه به عملکردشان اعتماد کرد.

تزریق چربی با قیمت مناسب در کرج

در اینجا در کلینیک پوست و تندرستی، تزریقات حل کننده چربی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های درمان زیبایی ما هستند و تیم پرستاران واجد شرایط و ثبت نام شده ما تجربه و تخصص را دارند تا نتایج عالی را برای شما تضمین کنند. چرا امروز برای کسب اطلاعات بیشتر تماس نگیرید؟


لیفت نخ در کرج

می‌توانید ما را در بیلبورد دنبال کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

آدرس: کرج، چهار راه طالقانی، بلوار طالقانی جنوبی به سمت هفت تیر، دست راست بالای بانک سرمايه، ساختمان مهدی، واحد ۲۰۱، طبقه دوم، مطب دکتر سمیرا کبیری

شماره‎‌های تماس: ۰۲۶۳۲۷۵۷۸۹۷ – ۰۲۶۳۲۴۳۰۹۳ – ۰۹۳۵۴۰۶۱۳۸۵